کهف

برای دوباره نامیدن اشیاء

کهف

برای دوباره نامیدن اشیاء

این را گفت و بعد از آن به ایشان فرمود: دوستِ ما ایلعازر در خواب است، اما می‌روم تا او را بیدار کنم.
شاگردان او را گفتند: ای آقا، اگر خوابیده است، شفا خواهد یافت.
امّا عیسی درباره‌ی مرگِ او سخن گفت، و ایشان گمان بردند که از آرامشِ خواب می‌گوید. آن‌گاه عیسی به‌طورِ واضح به ایشان گفت که ایلعازر مرده است.

(یوحنا ۱۴-۱۱:۱۱)

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

آخرین مطالب

  • ۰۳/۰۱/۲۱
    .
  • ۰۲/۱۲/۱۸
    .
  • ۰۲/۱۲/۰۹
    .
  • ۰۲/۱۲/۰۷
    .
  • ۰۲/۱۲/۰۵
    .
  • ۰۲/۱۲/۰۴
    .
  • ۰۲/۱۲/۰۲
    .
  • ۰۲/۱۱/۲۸
    .

آخرین نظرات

عمیدالدین [داستان بلند]

دوشنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۵، ۰۵:۵۲ ق.ظ

سال ۹۵ برای من بایک کار بلند و نفس گیر تمام شد. عمیدالدین. نوشتن این قصه برای من درگیری و تغییر بود. سفر. عمیدالدین سفرنامه ی من است (یا دست کم دوست دارم که این طور فکر کنم) از ایده ی اولیه اش تا پایان بازنویسی (حدودا یکسال) همه چیز در زندگی من عوض شد.

به هر حال، هنوز مطمئن نیستم. متن راضی ام نمی کند و آن قدر هم بد نیست که بیزارم کند از خود. این دودلی درباره ی یک متن بلای بدی ست. اگر حوصله کردید و عمیدالدین را خواندید حتما بگویید که مواجهه تان با متن چه طور بود.

و بهارتان هم مبارک.


دانلود داستان عمیدالدین


و همچنین

بشنوید

۹۵/۱۲/۲۳
عرفان پاپری دیانت

داستان

داستان بلند

شعر

شعر منثور

نظرات  (۱)

داستانتون رو خوندم و قبل از همه چیز باید بگم چه دستاورد معرکه ای بود برای بردن به سال جدید.
خوندن داستان همین الان تمام شد بنابراین نمی خوام با عجله درباره اش نظر بدم و یا برای هر کدام از المان هایی که تو داستان به کار رفته بود معنای نمادینی مشخص کنم. باید بهش فکر کنم و بهتر بفهممش. باید سفر و معما و اسارت رو بهتر بفهمم.
متن رو دوست داشتم. خوندنش برام آسون بود و در عین سادگی کلمات انتخاب شده وزن دلنشینی داشتند.
به امید موفقیت های بیشتر شما در سال جدید
پاسخ:
خیلی ممنون که خوندید. این اولین نظری بود که شنیدم. امیدوارم که دوست داشته بوده باشید متن رو. و اگر بعدتر هم ایده ای داشتید و نظری بود حتما حتما برام بنویسید.
و عیدتون هم مبارک باشه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی