کهف

برای دوباره نامیدن اشیاء

کهف

برای دوباره نامیدن اشیاء

این را گفت و بعد از آن به ایشان فرمود: دوستِ ما ایلعازر در خواب است، اما می‌روم تا او را بیدار کنم.
شاگردان او را گفتند: ای آقا، اگر خوابیده است، شفا خواهد یافت.
امّا عیسی درباره‌ی مرگِ او سخن گفت، و ایشان گمان بردند که از آرامشِ خواب می‌گوید. آن‌گاه عیسی به‌طورِ واضح به ایشان گفت که ایلعازر مرده است.

(یوحنا ۱۴-۱۱:۱۱)

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

آخرین مطالب

  • ۰۳/۰۱/۲۱
    .
  • ۰۲/۱۲/۱۸
    .
  • ۰۲/۱۲/۰۹
    .
  • ۰۲/۱۲/۰۷
    .
  • ۰۲/۱۲/۰۵
    .
  • ۰۲/۱۲/۰۴
    .
  • ۰۲/۱۲/۰۲
    .
  • ۰۲/۱۱/۲۸
    .

آخرین نظرات

یک اتفاق آیینی [یادداشت شخصی]

چهارشنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۷، ۰۲:۲۱ ب.ظ

وای وااااای وااااای وااااای واااااااااااااااااااااای وایییییییی وای واااااااااااااااااااااای واااااااااااااااااااااااای وای وای وااااااااااااااااییییی وااااای وای وای وای وای وااااایی

۹۷/۰۷/۱۱
عرفان پاپری دیانت

نظرات  (۹)

۱۱ مهر ۹۷ ، ۱۴:۳۶ فاطمه کریمی
😂😂😂😂 این چیه
پاسخ:
من می‌دونم چیه. 
۱۱ مهر ۹۷ ، ۱۵:۴۱ فاطمه کریمی
اککککی بای
۱۱ مهر ۹۷ ، ۲۲:۳۱ کنارِ تمام
جان. جان. جان.
پاسخ:
؟
؟
؟
۱۱ مهر ۹۷ ، ۲۳:۰۱ کنارِ تمام
راه ده ای یار مرا...
پاسخ:
چون جانِ تو شد در هوا ز افسانه‌ی شیرینِ ما
فانی شو و چون عاشقان افسانه شو افسانه شو
۱۲ مهر ۹۷ ، ۰۰:۳۳ کنارِ تمام
حیلت رها کن عاشقا...
۱۲ مهر ۹۷ ، ۰۵:۰۸ عرفان پاپری دیانت
من جوابِ این عزاداری‌ام را گرفتم. سریع هم گرفتم. مثلِ دود به هوا بلند شد و رفت و صاف شد و برگشت.
اما همه‌ی این‌ها بی‌هوده‌ست. بی‌هودگی بر هر الگویی که من می‌سازم غلبه می‌کند و تمامِ شکل‌هایی را که من با خونِ دل می‌سازم در هم می‌شکند. 
هرچه عزاداری می‌کنم، فقط ناله‌هایم بیش می‌شود. این درد کاهیدن سرش نمی‌شود!
پاسخ:
برای کی عزاداری می‌کنی؟
برای خودم .
پاسخ:
خوب معلومه که نمی‌کاهه. 
از کجا معلومه؟
پاسخ:
چون تو در خودت و با خودت نگه می‌داره.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی