کهف

برای دوباره نامیدن اشیاء

کهف

برای دوباره نامیدن اشیاء

این را گفت و بعد از آن به ایشان فرمود: دوستِ ما ایلعازر در خواب است، اما می‌روم تا او را بیدار کنم.
شاگردان او را گفتند: ای آقا، اگر خوابیده است، شفا خواهد یافت.
امّا عیسی درباره‌ی مرگِ او سخن گفت، و ایشان گمان بردند که از آرامشِ خواب می‌گوید. آن‌گاه عیسی به‌طورِ واضح به ایشان گفت که ایلعازر مرده است.

(یوحنا ۱۴-۱۱:۱۱)

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

آخرین مطالب

  • ۰۳/۰۱/۲۱
    .
  • ۰۲/۱۲/۱۸
    .
  • ۰۲/۱۲/۰۹
    .
  • ۰۲/۱۲/۰۷
    .
  • ۰۲/۱۲/۰۵
    .
  • ۰۲/۱۲/۰۴
    .
  • ۰۲/۱۲/۰۲
    .
  • ۰۲/۱۱/۲۸
    .

آخرین نظرات

چند بداهه برای تاریکی[شعر] + موسیقی

جمعه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۴، ۰۵:۴۸ ب.ظ

1

روزنه هایش سرخ اند

و چراغ هایش نمناک


تاریکی

تنی لخت است

 

2

پرنده

درتاریکی پرواز می کند

اگرچه تاریک نیست

 

3

نه نغمه ی مرگ

صدای تاریکیست

 

در نور نواخته می شود

و با باد

به تاریکی می آید

و باد

مرگ است

 

4

در تاریکی نشسته ام

اما

با تاریکی سخن نمی گویم

 

5

بی رعب شد

تاریکی

بعد از آن دریچه ی سرخ

که با چشم های بسته

از آن گذشتم

6

تاریکی

برای خود خورشیدی دارد

_بی رنگ و نمناک_

که بر تنم می تابد

و تنم را خنک می کند

 

7

تاریکی

گذر بود

 

8

از سرخی که گذشتم

تاریک بودم

پیش از آن که سرخ باشم

هم

 

9

در تاریکی

چشم هایم را می بندم

همه جا سپید می شود

 

10

آن قدر ساکت می مانم

که تاریکی بی تحمل می شود

و صدایم می زند :

شعر

 

11

در انتها ایستاده ام

از تاریکی می خورم

جهان

روشن تر می شود

و تنم

تاریک تر



چند قطعه از آلبوم "لایه های تاریکی" اثر کیهان کلهر :

لایه ی دوم
حجم: 3.26 مگابایت

لایه ی شانزدهم
حجم: 6 مگابایت


 

۹۴/۱۲/۲۱
عرفان پاپری دیانت

تاریکی

شعر بلند

شعر کوتاه

موسیقی

نظرات  (۳)

من عاشق آخری شدم. بسیار عالی بود.
و ممنون به خاطر آهنگ به اسم آلبوم شدیدا می خورد.
پاسخ:
خواهش می کنم
مثل همیشه توصیفت عالی از بند 6 خیلی خوشم اومد 
دوست دارم از زبون خودت این شعر بشنوم چون یک احساس و قدرت خاصی تو صدات.
پاسخ:
ممنونم.
تونستم ضبط میکنم
مثله همیشه حرف نداشت...
پاسخ:
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی