کهف

برای دوباره نامیدن اشیاء

کهف

برای دوباره نامیدن اشیاء

این را گفت و بعد از آن به ایشان فرمود: دوستِ ما ایلعازر در خواب است، اما می‌روم تا او را بیدار کنم.
شاگردان او را گفتند: ای آقا، اگر خوابیده است، شفا خواهد یافت.
امّا عیسی درباره‌ی مرگِ او سخن گفت، و ایشان گمان بردند که از آرامشِ خواب می‌گوید. آن‌گاه عیسی به‌طورِ واضح به ایشان گفت که ایلعازر مرده است.

(یوحنا ۱۴-۱۱:۱۱)

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

آخرین مطالب

  • ۰۳/۰۱/۲۱
    .
  • ۰۲/۱۲/۱۸
    .
  • ۰۲/۱۲/۰۹
    .
  • ۰۲/۱۲/۰۷
    .
  • ۰۲/۱۲/۰۵
    .
  • ۰۲/۱۲/۰۴
    .
  • ۰۲/۱۲/۰۲
    .
  • ۰۲/۱۱/۲۸
    .

آخرین نظرات

چند تجربه ی جدید [شعر]

سه شنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۴، ۰۳:۱۶ ب.ظ

1

اگرچه

روییدن خار است در تن

اما

تاب آر

کلمه را

تاب آر

 

2

نشسته بودم

و لبهای گویایم را

در کنارم گذاشته بودم

_خاموش بودند و چیزی نمی گفتند_

 

تو نزدیک آمدی

چون کمی از آفتاب

بلند و متروک

و لبهایت

_که خشونت صحرا_

لبانم را از من گرفتند

 

وقتی که می رفتی

گویا شده بودی

و من

صحرای خاموش

زیر کمی از آفتاب

 

3

تنم را

کلمه خواهم کرد

_اگرچه سخت_

 

آیا تو

مرا خواهی گفت؟

 

 

4

فاجعه

اگرچه بود

اما عمق نداشت

تو

عمق فاجعه بودی

 

5

بوسیدمت

تا نامت را بدانم

نامت

بوسه بود

 

6

تو

صحرایی وسیع بودی

_خشک

سوران

زیبا_

بی احتیاط در تو پا گذاشتم

و حالا

سرگردان تر از همیشه

در تو راه می روم

و به افق هایت نگاه می کنم

که بی انتها

و هول آورند

 

7

صبر کن

تا ماه برآید

آن گاه

به تماشایش منشین

۹۴/۱۲/۱۱
عرفان پاپری دیانت

او

بوسه

شعر بلند

شعر کوتاه

نظرات  (۲)

۱۲ اسفند ۹۴ ، ۰۱:۰۲ محمدحسین توفیق زاده
6
۲۳ اسفند ۹۴ ، ۲۰:۳۶ شایان تدین
خوب. خوب. بهتر. بهتر. ✋
پاسخ:
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی