کهف

برای دوباره نامیدن اشیاء

کهف

برای دوباره نامیدن اشیاء

این را گفت و بعد از آن به ایشان فرمود: دوستِ ما ایلعازر در خواب است، اما می‌روم تا او را بیدار کنم.
شاگردان او را گفتند: ای آقا، اگر خوابیده است، شفا خواهد یافت.
امّا عیسی درباره‌ی مرگِ او سخن گفت، و ایشان گمان بردند که از آرامشِ خواب می‌گوید. آن‌گاه عیسی به‌طورِ واضح به ایشان گفت که ایلعازر مرده است.

(یوحنا ۱۴-۱۱:۱۱)

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

آخرین مطالب

  • ۰۲/۱۲/۱۸
    .
  • ۰۲/۱۲/۰۹
    .
  • ۰۲/۱۲/۰۷
    .
  • ۰۲/۱۲/۰۵
    .
  • ۰۲/۱۲/۰۴
    .
  • ۰۲/۱۲/۰۲
    .
  • ۰۲/۱۱/۲۸
    .
  • ۰۲/۱۱/۲۳
    .
  • ۰۲/۱۱/۲۳
    .

آخرین نظرات

سلوک [مجموعه داستان و فیلمنامه]

شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۵، ۰۹:۴۹ ب.ظ
بعد از مدت ها مجالی دست داد، کارهای چند ماه گذشته ام را بازنویسی و ویرایش کردم. مقدمه ای نیز به آن اضافه شد. حاصلش مجموعه ایست به نام "سلوک"
میتوانید از اینجا دانلود کنید.

داستان ها  و فیلنامه ها را هر کدام در دفتری جداگانه جمع کردم :
روایتی از یک مرگ (مجموعه داستان)

خواب ممتد (مجموعه فیلمنامه)



طرح جلد کار دوست و استادم محمدحسین توفیق زاده عزیز است.

نظرات  (۱۲)

دانلود کردم مجموعه رو، و منتظرم کتابی که الان دست گرفتم رو تموم کنم و مجموعه کار های شما رو مطالعه کنم.
موفق باشید:)
پاسخ:
ممنونم.
شما هم همینطور.
عزیزم 
مبارک باشه :)
پاسخ:
Merci Mamnoonam
مبارک باشه بزرگ مرد,راستی!سلوک اسم زیباییه وبرای من تا حدودی خاطره انگیز.
پاسخ:
ممنونم
به نظر من این کار اشتباهه.
پاسخ:
نگفتی
سلام مجموعه ی زیبایی بود ولی در برخی موارد خیلی مبهم بد نیست که نویسنده خواننده روزهم در نظر بگیره. در غیر این صورت کتاب فقط برای یه قشر خاصی میشه که متوجهش میشن. راستی می خواستم اگه میشه راجع به جشنواره خوارزمی راهنماییم کنید. ممنون میشم
پاسخ:
ممنون که خوندی و نظر دادی
۰۹۳۹۷۱۲۰۲۹۱
بهم پیام بده خوشحال می‌شم کمکی بتونم کنم.
سلام ببخشید شما برای داوری خوارزمی تاییدیه برای کتابتون از کسی هم داشتید؟
پاسخ:
خیر.
بازم ببخشید مزاحم شدم.میشه یه توضیحی در مورد دفاع خوارزمی و سوالایی که ازتون پرسیدن و از این دست مطالب بگید.هفته آینده دفاع هست و من هیچ پیش زمینه ای ندارم.ممنونم.
پاسخ:
سلام
سوال‌هاشون سوال‌های مشخصی نیست و بسته به طرح‌تون فرق می‌کنه. سوال‌هایی که از من پرسیدن درباره‌ی چیزهای فنی داستان‌نویسی بود و درباره‌ی اسمِ قصه‌ها و چیزهایی از این دست. لزومی نداره پیش‌زمینه‌ای داشته باشید. طرح‌تون رُ به دقت خونده‌ن و سوال‌هایی راجع بهش می‌پرسن. 
سلام.ممنون بابت جواب قبلی.ببخشید که هی مزاحم میشم ولی دیگه راهی نیست(:
طرح منم داستانه.
*چیز های فنی که پرسیدن رو میشه بگید شامل چیا بودن؟
مثلا ممکنه بپرسن در مورد رئالیسم توی اثر فلان داستان نویس صحبت کن؟(آخه یه چیزایی شبیه به اینارو امسال آقای توفیق زاده از بعضی  شرکت کننده ها میپرسیدن .البته که من جزوشون نبودم ولی سوال ها چه برای من چه برای اونا غیر قابل پاسخ بود.نا گفته نماند که نحوه بیان خودشون هم روی این نوع سوال پرسیدن بی تاثیر نبود).
*راجع به جلد هم سوال می پرسن؟
*در مورد مکتب های ادبی در چه حد باید بدونیم؟
*یا مثلا ممکنه یه چیزی بگن از قصد که عصبیمون کنن؟
ببخشید دیگه.لطفا این مزاحمت ها رو تا دوشنبه صبح تحمل کنید ممنون میشم(؛

پاسخ:
خواهش می‌کنم. مزاحمتی نیست.

* مثلاً درباره‌ی زاویه‌دید و پرداختِ شخصیت‌ها و این‌ها
* سوال‌های خارج از متنِ خودتون (مثلاً درباره‌ی نویسنده‌های دیگه و ...) از من نپرسیدن. به نظرم توی مرحله کشوری هم نمی‌پرسن. ولی توی مرحله‌ی استانی یادمه که از خودم هم پرسیدن.
* راجع به جلد. نمی‌دونم. ممکنه بپرسن. ولی به نظرم بیشتر توی داوریِ نهایی‌شون و به شکلِ غیرمستقیم تاثیر داره جلد و صحافی و...
* دیگه هرچی بیشتر بدونید بهتره.
* نمی‌دونم واقعاً. بعیده بخوان از قصد کسیُ عصبی کنن. 

سلام آقای دیانت.ببخشید میشه بگید که تا چه حد سخت میگیرن داورا.من کمی استرس دارم و می ترسم.
پاسخ:
سلام
چه سخت بگیرن و چه آسون از دست تو کاری برنمی آد. 
نترس پس.
سلام بازم وقتتون بخیر.میگم شما که اونجا بودید چطوری باهاتون برخورد می کردن آخرش که میخواستین بیاین.واسه شما هم این جوری بود که نمی گفتن که خوب بودید یا بد؟ با شما هم نرم صحبت کردن یا مثلا ازتون تعریف می کردند؟
پاسخ:
حقیقتاً اصلاً یادم نیست. 
~
آقا یه مصاحبه‌ی خوارزمیه دیگه. خیلی اذیت می‌کنی خودتو. 
سلام دوباره.ببخشید بابت مزاحمت های این چند وقت.یعنی شما در کمال آرامش از در اومدید بیرون.نتیجه واستون مهم نبود؟ 
فقط یه سوال دیگه بپرسم.شما سال آخر که برگزیده شدید سال های قبل طرح نداشتید؟
پاسخ:
بله همین‌طور بود. 
_
سالِ قبل‌تر هم یک طرح داشتم. ولی سالِ آخر و با همین طرحِ سلوک رتبه گرفتم. 
سلام آقای دیانت.ممنون بابت لطفتون.خیلی این مدت زحمت دادم.شما درست میگید.ممنونم و امیدوارم خواننده خوبی برای کارهای شما باقی بمونم.
پاسخ:
زنده باشی و با آرزوی موفقیت ❤🌹

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی